sobota, 3 maja 2014

mój głos niepewności

Zbyt wiele się dzieje... A ja już sobie rady nie daję... Myślałam o przynajmniej tymczasowym zawieszeniu bloga. Może tak będzie lepiej?... Wiem... płakać zamiast walczyć - cóż za postawa. Jestem zbyt wylewna... Życie traci wszelkie wartości... A ja czuję że przez ostatnie wydarzenia się wypaliłam.
Info do SilverGold: jeśli tylko będziesz chciała betą pozostanę do końca. Z największą przyjemnością będę pomagać jak tylko potrafię.
Info do Pauliny A.: link do swojego bloga zostawiaj w zakładce do tego przeznaczonej bo będę usuwać Twój każdy komentarz. Wiem że teraz pomyślisz iż jestem wredna i podła... ALE NA LITOŚĆ BOSKĄ! Ileż można czytać link do Twojego bloga?! Nachalne reklamowanie wcale nie pomoże rozpowszechnieniu a jest oznaką desperacji twórcy! Przemyśl to... Ludzi przyciąga ciekawy język i ujmujący styl a nie ciągły link. Pisanie to zabawa i życie... to część pisarza... nie stworzenie kilku linijek i usilne szukanie odkrycia. Los twórcy to przypadek...
Jestem bezpośrednia i dobrze mi z tym -,-
Info do wszystkich autorów blogów które czytam: pewnie rzadziej na razie ale będę wpadać i komentować.
Ogólnie dziękuję Wam wszystkim że jesteście tu ze mną... Wiele to dla mnie znaczy. I przepraszam za tak beznadziejną notę. Słowa wpadają i wypadają. Są tak ulotne i tak ciężko mi je dziś złapać. Przygniatają mnie swą delikatnością. Nie sposób wygrzebać się z tej beznadziejności.

Przygotowałam kolejny wiersz... To chyba przez bezsensowny nastrój akurat ten utwór wstawiam. Ale kocham go. Jest obrazem świata jaki widzę gdy mam doła. Wieeem... jestem czasem głęboka jak brodzik! Ale musiałam się jakoś wyżyć. Bez mojego zbędnego i nudnego gadania przejdźmy do czytania:
***
i to wszystko jest takie dziwne
nienormalne
zeszmaciłeś się skarbie
jesteś tyle wart
co ten popieprzony świat
nie można upaść niżej
prostota istnienia jest
żałosna
wszystko to ścierwo szukające obłudy
bez kontroli
znowu zaczynasz szaleć
wszystko jest takie nowe
piękne
zbrukane krwią
w dupę wsadź sobie swoje przemyślenia
poharatane sumienie
czy ty się w ogóle słyszysz
jesteś niczym
więc
po cholerę te życie

Tak... Wiem jak jest. I że jest to 'mocne'. Ale co poradzić? Tak wygląda nasz świat przecież. Ale zazwyczaj jest on wewnątrz nas. Bo o życiu decydujemy my sami. Więc sami je komplikujemy i tworzymy złym. To zło to my. 'ŚWIAT JEST PIĘKNY, LUDZIE TO KURWY' - kocham ten tekst i nim głównie kierowałam się pisząc ten wiersz. Mało w nim poetyckości i zwykłej delikatności. Ale ostry język i kontrowersja także są potrzebne. Inaczej będziemy żyć łudząc się że jest dobrze.
Oh wzięło mnie na kazania i filozofię... I na tyle sobie pozwalam! O ironio... Tylko mnie nie znienawidźcie za to... Wybaczcie.

Kochani moi trzymajcie się ciepło. Jestem z Wami całym serduszkiem. Do następnego wpisu

8 komentarzy:

  1. Dobrze, przyjmę to na klatę, co do mnie napisałaś.
    Wiersz taki życiowy, dotarł do mnie...
    Proszę nie zawieszaj tego bloga. ;( Wierzę w ciebie.
    Pozdrawiam,
    Paulina A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam za ostre słowa i dziękuję
      ps. ja Twojego bloga czytam, z tym że ostatnio nie mam weny na komentowanie. więc wybacz

      Usuń
  2. Nie zawieszaj bloga!
    Twoje wiersze są piękne. Blogger i my, wszyscy twoi czytelnicy mnóstwo stracilibyśmy gdyby ciebie tutaj zabrakło :C

    Wiem, że czasami życie może zrobić się cięższe i znużone, ale najważniejsze to nie poddawać się i walczyć!

    Pamiętaj, że twoi czytelnicy są z tobą i wierzą w ciebie :)

    xoxo
    -M

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję ,że wszystko się ułoży :).
    Nie zawieszaj na razie bloga. Spróbuj przenieść swoje emocje na klawiaturę komputera/kartkę i to ci pomoże. Uwierz mi.
    A jak nie masz weny czy choćby nie chcesz się dzielić swoją twórczością to nic nie szkodzi. My, przynajmniej ja, poczekamy na ciebie :).
    A tak na poprawę humoru nominowałam cię do Liebster Award :). Mam nadzieję ,że choć w małym stopniu poprawiłam Ci humor :)
    czego-oczy-nie-widza.blogspot.com
    Black Star

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wiersz jest taki życiowy .-. Pasuje do mojego nastroju.
    To, co tworzysz jest piękne, jeśli zawiesisz bloga, będę czekać♥
    Mam nadzieję, że wszystko się ułoży.
    Pozdrawiam Cię gorąco i życzę dużo weny ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Breena... <3 Dziękuję... czuję się taka wyróżniona...
    Ale do rzeczy... Mogę przekształcić Twój wiersz w piosenkę? Tak mi się spodobało... Takie to... zrozumiałe! Ja zazwyczaj nie potrafię zrozumieć wierszy, a co dopiero ich napisać, a to takie.. CUDO!
    Jeśli pragniesz urlopu... mogę Ci go dać... jeśli oczywiście chcesz... W sumie... moje opowiadania i błędy to takie normalne... jak przyjdzie Ci wena, to możesz sprawdzić moje posty, będę Ci wtedy baaaaardzo wdzięczna <3
    Nie zawieszaj bloga i trzymaj się :)
    Twoja Silver, która lubi Twoje wiersze ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiersz jest naprawdę piękny! Muszę przyznać, że skojarzył mi się z twórczością Bukowskiego, chociaż nie wiem dlaczego. Może dlatego, że i on nie patrzył na świat zbytnio pozytywnie? W każdym razie jestem pod ogromnym wrażeniem i nie zawieszaj bloga, bo smutno tu będzie bez ciebie ;)
    Pozdrawiam, Arachne

    OdpowiedzUsuń
  7. 46 years old Database Administrator III Oates Pullin, hailing from Pine Falls enjoys watching movies like Tattooed Life (Irezumi ichidai) and Jigsaw puzzles. Took a trip to Heritage of Mercury. Almadén and Idrija and drives a Ferrari 250 LWB California Spider. mozesz sprobowac tutaj

    OdpowiedzUsuń